Bordils Fotografia

El lloc per els amants de la fotografia. Aquest és un espai obert a tothom (podeu ser de bordils o no, i podeu fer els cursos de fotografia o no... tots i sou benvinguts...)... . Registra't i participa en els fòrums... és gratis...

Totes les hores són UTC + 1 hora

Publica un nou tema Respon al tema  [ 16 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: Re: Workshop macro agost 2010
EntradaPublicat: 04 ago. 2010 14:27 
Desconnectat
Acabo d'arribar

Membre des de: 15 jul. 2010 13:37
Entrades: 18
Ubicació: Flaçà
merci per la trobada d'ahir i la "transferència de coneixements" ;-)

Imatge

Imatge

Imatge

No acabo de veure la manera correcte de penjar les fotos. De moment, ho faig així.
Per cert, si algú no està d'acord en que es publiqui la seva imatge, que avisi si us plau.

rvaque l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 ago. 2010 14:39, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 04 ago. 2010 14:38 
Desconnectat
Acabo d'arribar

Ja he localitzat el problema amb el flash incorporat, i és una putada, perquè no crec que el SAT m'ho sol.lucioni (Bé, encara tinc 7 o 8 dies per tornar la càmera sencera a la botiga).

http://www.canonistas.com/foros/1000d/227808-problema-con-el-flash-interno.html

Resumint: a la "zapata" del flash (com es deu dir en català?), just sota la guia de la dreta, hi ha una pestanya metàl.lica que acciona un mini-interruptor. Quan coloquem un flash extern, la pestanya baixa i activa l'interruptor dient-li a la càmera que no obri el flash incorporat. Doncs bé, al posar i després treure el flash extern, l'interruptor es queda pillat. Amb un escuradents es pot aixecar la pestanya i tot torna a funcionar. Però és evident que no és la sol.lució "correcte" per a un trasto de quasi 2000€.

El que no entenc és que això només passi a la meva 7D i no us passi a vosaltres.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 04 ago. 2010 16:12 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 04 nov. 2009 12:31
Entrades: 159
Veig que vas localitzar el fil de Canonistas que et vaig comentar ;)

Si no recordo malament, a tu et va passar provant un flash antic que no era de Canon, no? A l'autor del fil també li va passar amb un flash antic no de Canon. Pot ser que tinguin alguna diferència? Jo he provat el 580EX de Canon i cap problema...

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 04 ago. 2010 17:36 
Desconnectat
Administradors

Membre des de: 26 oct. 2009 22:01
Entrades: 682
Ubicació: Bordils
ei ... molt bona la 1a amb el peleng!!!

doncs la tornes i que te la canviïn... els dius que no funciona i llestos! porta'ls la càmera espatllada i que et donin una 7D nova... i et caldrà comprar un flash canon dels nous...

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 06 ago. 2010 14:02 
Desconnectat
Acabo d'arribar

ToniVC ha escrit:
Veig que vas localitzar el fil de Canonistas que et vaig comentar ;)

Si no recordo malament, a tu et va passar provant un flash antic que no era de Canon, no? A l'autor del fil també li va passar amb un flash antic no de Canon. Pot ser que tinguin alguna diferència? Jo he provat el 580EX de Canon i cap problema...

si, hi ha diversos fils que en parlen.

El flash que hi vaig posar era un Metz de fa uns 15 anys, però no crec que sigui aquest el motiu, doncs amb la punta d'un escuradents puc reproduir el problema sempre que vull. Es deu tractar d'una sèrie defectuosa.

Com diu en Bernat, la tornaré i ja està. Si m'en volen donar una altra, perfecte. Si no, que em tornin els diners. Tot just avui fa una setmana que la vaig comprar, o sigui que no hauria de tenir cap problema.

Aquí penjo un parell de fotos més que vaig fer amb l'iphone:

Imatge

Imatge

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 06 ago. 2010 19:07 
Desconnectat
Administradors

Membre des de: 26 oct. 2009 22:01
Entrades: 682
Ubicació: Bordils
quina estesa de "material"... jeje... quin goig que fà...

ho haurem de repetir: com deia en ToniVC podriem fer el de Photoshop... també el de comprar material per internet...

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 16 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2

Totes les hores són UTC + 1 hora

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
POWERED_BY