Bordils Fotografia

El lloc per els amants de la fotografia. Aquest és un espai obert a tothom (podeu ser de bordils o no, i podeu fer els cursos de fotografia o no... tots i sou benvinguts...)... . Registra't i participa en els fòrums... és gratis...

Totes les hores són UTC + 1 hora

Publica un nou tema Respon al tema  [ 6 entrades ] 
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: 7D vs 50D mini review
EntradaPublicat: 30 nov. 2009 22:49 
Desconnectat
Administradors

Membre des de: 26 oct. 2009 22:01
Entrades: 682
Ubicació: Bordils
Imatge vs Imatge
Ahir vaig poder provar la nova Canon DOS 7D (gràcies Alexandra) i jo tinc una 50D
la primera impressió, sobretot comparada amb la 50D és que la cosa és més seriosa, amb més botons, les formes una mica més arrodonides i és poc més ample i poc més grossa.

El visor és més gran (i cobreix el 100%) i el primer en que et fixes en posar-hi l'ull és amb el nou sistema d'enfocament de 19 punts. En aquest punt sembla haver millorat força, però no vaig poder provar el sistema d'enfocament amb el servo i objectes en moviment (amb el tele).

El botó d'engegar i para ara es troba sota la roda de selecció de programa, i hi ha un botó directe per accedir al mode vídeo. El funcionament és força similar al de la 50D però hi ha més botons (sobre la pantalla) i algún més al costat del disparador i de la pantalla (que és igual que el de la 50D).

Les proves les vaig fer amb la 50D + Canon 18-200 IS 3.5-5.6 i 7D + Canon 18-135 IS 3.5-5.6, tirane en mode manual i mantenint la mateixa velocitat, f i iso en les dues càmeres (la 50d està configurada amb el contrast i la saturació augmentats).
retalls al 100% de les imatges

prova 1 50D iso 1600 f3.5 1/60 Fes clic per veure en gran  prova 1 7D iso 1600 f3.5 1/60 Fes clic per veure en gran 
prova 2 50D iso 3200 f3.5 1/60 Fes clic per veure en gran  prova 2 7D iso 3200 f3.5 1/60 Fes clic per veure en gran 
prova 3 50D iso 6400 f3.5 1/60 Fes clic per veure en gran  prova 3 7D iso 6400 f3.5 1/60 Fes clic per veure en gran 
prova 4 50D iso 100 f8 1/200 Fes clic per veure en gran  prova 4 7D iso 100 f8 1/200 Fes clic per veure en gran 
prova 5 50D iso 1600 f5.6 1/100 Fes clic per veure en gran  prova 5 7D iso 1600 f5.6 1/100 Fes clic per veure en gran 
prova 6 50D iso 200 f5.6 1/60 Fes clic per veure en gran  prova 6 7D iso 200 f5.6 1/60 Fes clic per veure en gran 
prova 7 50D iso 1600 f5.6 1/60 Fes clic per veure en gran  prova 7 7D iso 1600 f5.6 1/60 Fes clic per veure en gran 
prova 8 50D iso 3200 f5.6 1/200 Fes clic per veure en gran  prova 8 7D iso 3200f5.6 1/200 Fes clic per veure en gran 
prova 9 50D iso 3200 f5.6 1/200 Fes clic per veure en gran  prova 9 7D iso 3200f5.6 1/200 Fes clic per veure en gran 
prova 10 50D iso 3200 f5.6 1/200 Fes clic per veure en gran  prova 10 7D iso 3200f5.6 1/200 Fes clic per veure en gran 
prova 11 50D iso 100 f14 1/80 Fes clic per veure en gran  prova 11 7D iso 100 f14 1/80 Fes clic per veure en gran 
prova 12 50D iso 200 f8 1/60 Fes clic per veure en gran  prova 12 7D iso 200 f8 1/60 Fes clic per veure en gran 
prova 13 50D iso 200 f8 1/250 Fes clic per veure en gran  prova 13 7D iso 200 f8 1/250 Fes clic per veure en gran 
prova 14 50D iso 800 f8 1/100 Fes clic per veure en gran  prova 14 7D iso 800 f8 1/100 Fes clic per veure en gran 
prova 15 50D iso 1600 f4.5 1/100 Fes clic per veure en gran  prova 15 7D iso 1600 f4.5 1/100 Fes clic per veure en gran 

Especificacions completes de la Canon 7D

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re: 7D vs 50D mini review
EntradaPublicat: 01 des. 2009 11:08 
Desconnectat
Pro

Membre des de: 27 oct. 2009 08:40
Entrades: 31
A simple vista veig les mostres molt millor a la 50D però en detall el grà, per exemple, és més vistós i no fa tant color.
Bona càmera per segon cos.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 01 des. 2009 11:16 
Desconnectat
Administradors

en les meves proves les diferències de color es deuen la configuració de saturació i contrast de la meva càmera, que no vaig pensar en tocar-ho... :oops:

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 01 des. 2009 16:39 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 04 nov. 2009 12:31
Entrades: 159
tonivilches ha escrit:
A simple vista veig les mostres molt millor a la 50D però en detall el grà, per exemple, és més vistós i no fa tant color.
Bona càmera per segon cos.

No entenc el comentari. Entenc que et semblen millor a simple vista les de la 50D? Jo veig molt millor a simple vista les de la 7D. I pel que fa al soroll, vist en detall, em sembla molt més "maco" (en el sentit de que és més uniforme i menys notori) el de la 7D... Potser he interpretat malament el que dius :oops:

I pel que fa a que és bona càmara per segon cos, quin se suposa que es el primer cos? Vull dir, jo que ara mateix tinc una PowerShot A640 imagino que passar-me a la 7D seria com passar de l'edat de pedra a la guerra de les galàxies! 8-) Interpreto que et refereixes a un segon cos front a una 5D o 1D, càmeres que estan a una lliga a la que jo dubto que mai pugui arribar... (per ara, jejeje).

Bernat!, aquest review és una kk!! Trobo a faltar que et mullis! A veure... quina és millor? La 50D o la 7D??? :twisted:

Només una altre comentari: potser per què les proves comparatives fossin més fiables caldria haver emprat el mateix objectiu amb les dues càmares, no? De tota manera, entenc que vas tenir el temps que vas tenir ;)

Ah!, una cosa més: seria possible accedir a les fotos senceres?

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 01 des. 2009 17:48 
Desconnectat
Administradors

ToniVC ha escrit:
No entenc el comentari. Entenc que et semblen millor a simple vista les de la 50D? Jo veig molt millor a simple vista les de la 7D. I pel que fa al soroll, vist en detall, em sembla molt més "maco" (en el sentit de que és més uniforme i menys notori) el de la 7D... Potser he interpretat malament el que dius :oops:

en el comentari només dic que hi ha una diferència de color entre les fotos que és deguda a una configuració diferent de la 50D, però EVIDENTMENT que les fotos de la 7D són millors en quant a soroll...
ToniVC ha escrit:
Bernat!, aquest review és una kk!! Trobo a faltar que et mullis! A veure... quina és millor? La 50D o la 7D??? :twisted:

ja ho se... però és gratis ;)
ja em mullo: la 50D és la evolució de la 30D i 40D... més megapixels, però el mateix concepte... però a canon la 300D de nikon l'ha deixat molt endarrere... i s'ha hagut d'espavilar... la 7D és una categoria per sobre que la 50D en contrucció, prestacions, funcionament, etc. potser el salt no és tant gran com entre la 500D i la 50D, però hi ha un bon salt.
ToniVC ha escrit:
Només una altre comentari: potser per què les proves comparatives fossin més fiables caldria haver emprat el mateix objectiu amb les dues càmares, no? De tota manera, entenc que vas tenir el temps que vas tenir ;)

ja noi... però en prou feines vaig poder fer el que vaig fer... a més... és gratis ;)
ToniVC ha escrit:

apa... aqui les teniu... n'hi ha alguna més... i que ningú valori la qualitat artística... ;)
http://bernatcasero.com/varis/50Dvs7Dfull/

Aqui va la prova de vídeo... ja aviso que està feta amb molt A SAC... o sigui que només preneu-ho com una mostra... no hi va haver per més...

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 01 des. 2009 18:23 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 04 nov. 2009 12:31
Entrades: 159
bernat ha escrit:
ToniVC ha escrit:

en el comentari només dic que hi ha una diferència de color entre les fotos que és deguda a una configuració diferent de la 50D, però EVIDENTMENT que les fotos de la 7D són millors en quant a soroll...

Jo em referia a que no entenia el comentari d'en tonivilches... Però vaja, ja que ho comentes, només son millors a nivell de soroll? I la nitidesa? I altres aspectes com ara la velocitat de resposta, l'enfoc... (per demanar que no quedi! 8-))

Citació:

ja em mullo: la 50D és la evolució de la 30D i 40D... més megapixels, però el mateix concepte... però a canon la 300D de nikon l'ha deixat molt endarrere... i s'ha hagut d'espavilar... la 7D és una categoria per sobre que la 50D en contrucció, prestacions, funcionament, etc. potser el salt no és tant gran com entre la 500D i la 50D, però hi ha un bon salt.

Un salt que, com a usuari d'una 50D, justificia el pas a la 7D?

Citació:
ToniVC ha escrit:

apa... aqui les teniu... n'hi ha alguna més... i que ningú valori la qualitat artística... ;)
http://bernatcasero.com/varis/50Dvs7Dfull/

No puc accedir a moltes. Crec que son les primeres de cada parella, las que imagino corresponen a la 50D... :?

Citació:
Aqui va la prova de vídeo... ja aviso que està feta amb molt A SAC... o sigui que només preneu-ho com una mostra... no hi va haver per més...

No la puc veure... em diu no sé què de que és privada i que necessito invitació... :?

ACTUALITZACIÓ 2/12/09: ja puc veure el video, si més no des de la feina. Les fotos ja no em donen error, però CAP se'm carrega completament, només un petit trosset.

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 6 entrades ] 

Totes les hores són UTC + 1 hora

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca: