Bordils Fotografia

El lloc per els amants de la fotografia. Aquest és un espai obert a tothom (podeu ser de bordils o no, i podeu fer els cursos de fotografia o no... tots i sou benvinguts...)... . Registra't i participa en els fòrums... és gratis...

Totes les hores són UTC + 1 hora

Publica un nou tema Respon al tema  [ 5 entrades ] 
Autor Missatge
EntradaPublicat: 26 març 2010 21:06 
Desconnectat
Administradors

Membre des de: 26 oct. 2009 22:01
Entrades: 682
Ubicació: Bordils
Partint del fet que volem òptiques de qualitat i que pensem que potser algun dia farem el salt a full frame us proposo discutir sobre el següent kit de lents.

Angular:
Canon 17-40 f4L (600€) o si tens més pasta Canon 16-35 f2.8L (1.200€)

Mig:
Canon 50mm f1.4 (300€) o Canon 50mm f1.2L per si heu passat la crisi (1.200-1.500€)

Tele:
Canon 70-200 f4L (550€) (IS 750€) o amb calés Canon 70-200 f2.8L IS (II millor) (1.350-1.500€)

com a complements podriem tenir un Sigma 10-20mm i un Sigma 120-400mm tenint clar que no serviran per el FF.
preus aproximats per ebay

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 27 març 2010 18:54 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 19 nov. 2009 22:44
Entrades: 70
Hola a tots,

Hem sembla una tria molt bona, veig que vas molt fort, però ja ho diuen el mes important es invertir en vidres, nomes falta tenir peles per comprar-ho, :mrgreen:
Jo poder hi afegiria el Canon 24-105L f4.0 (750€-1000€), sobretot pensant a pesar-nos a FF, ja que trobo que es una òptica molt flexible i utilitzable, sobretot si volem anar de viatge o a fer una ruta fotogràfica i no volem portar tot l'equip a sobre.

I Com que soc una mica freky i afegiria una òptica Carl Zeiss de debò, no com les que porten les Sony, el Carl Zeiss ZE Planar T 85mm f1.4 amb montura Canon http://www.digitalcamaralens.com/Html/Objetivos/Zeiss/Planar%2085%201.4/Planar%2085%201.4%20Const.%20y%20Ergonomia.htm per uns 900€

Salutacions

Xevi

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 27 març 2010 22:17 
Desconnectat
Administradors

El problema del 24-105mm (o del 24-70 2.8 si hi arribes) és que amb una APS-C no són ni carn ni peix... no tenen ni angular ni tele.... La Susagna en té un (24-70) i ens ho podria explicar millor, però es queixa precisament d'aixó. La qualitat ja és una altra cosa....

Ostres... un 85mm 1.4 quina filigrana... suposo que aquest si que és tot automàtic, no?

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 29 març 2010 11:01 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 04 nov. 2009 12:31
Entrades: 159
Segons aquesta comparativa, en una 7D no hi ha gaire diferència (en qualitat d'imatge) entre el 18-55 i el 24-105L: http://www.digitalcamaralens.com/Html/A ... 20APSc.htm

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 29 març 2010 11:29 
Desconnectat
Administradors

fes una prova: la mateixa foto amb l'objectiu del kit a 50mm i el 50mm fixe amb les mateixes condicions de velocitat i obertura... a veure que passa...
no dic que no s'aprofiti el rendiment òptic de l'objectiu, jo dic que si mai penses en fer el salt a FF llavors cal pensar en altres òptiques, i que a més estan més ben constuïdes (robustes), amb lents de baixa dispersió (menys aberracions cromàtiques), menys distorsió en les cantonades, etc...

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 5 entrades ] 

Totes les hores són UTC + 1 hora

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca: