Bordils Fotografia

El lloc per els amants de la fotografia. Aquest és un espai obert a tothom (podeu ser de bordils o no, i podeu fer els cursos de fotografia o no... tots i sou benvinguts...)... . Registra't i participa en els fòrums... és gratis...

Totes les hores són UTC + 1 hora

Publica un nou tema Respon al tema  [ 7 entrades ] 
Autor Missatge
EntradaPublicat: 07 maig 2011 11:52 
Desconnectat
Administradors

Membre des de: 26 oct. 2009 22:01
Entrades: 682
Ubicació: Bordils
Teniu temps fins el 22/05 per triar 3-5 fotos del temps de flors de Girona... la temàtica és totalment lliure...

algunes fotos de l'any passat al curs de fotografia de Bordils
Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 13 maig 2011 10:59 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 04 nov. 2009 12:31
Entrades: 159
L'altre dia vaig anar a veure l'Exposició de... Flors ???? :roll:

Cal dir que hi vaig anar amb els nens (tres, de 8, 6 i 2 anys), així que potser el meu judici es va veure afectat per aquest fet. Però he de dir que em va semblar una verdadera MERDA. Excepte alguns muntatges en interiors, que em van semblar passables, la resta gairebé em fa vomitar. No entenc per què es segueix diguent "de Flors" ja que s'hi poden veure més plàstics, ampolles, fil ferros, caps de maniquí, escombretes de biberó, donuts i bajanades vàries que no pas flors :evil:

De fet, ja fa anys que no hi anava, pel mateix motiu. Però els nens hi volien anar i vaig pensar que potser la cosa hauria canviat... però no :roll: Fins i tot, penso que ha empitjorat! Digueu-me antic, però quan jo era petit, fa uns 30 anys, recordo que les flors i la olor de flors ho envaïen tot! Avui en dia fa més aviat pudor... :roll:

Total, que vaig fer fotos, però entre el mal rollo que em va agafar, les poques ganes de fotografiar "allò", i haver de vigilar els nens, poca cosa potable en va sortir, la veritat. Potser no tenia el dia... Si em queden ganes potser penjaré alguna cosa, però no ho tinc clar... :(

ToniVC l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 maig 2011 14:32, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 13 maig 2011 11:05 
Desconnectat
Administradors

Totalment d'acord... cada any... pitjor... més parides i menys flors (que suposo que son més cares cada any)...

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 15 maig 2011 22:07 
Desconnectat
Administradors

Aqui les teniu....

1. flors i vi
Imatge

2. l'aranya
Imatge

3. les escales de la catedral
Imatge

4. fils grocs
Imatge

5. ella i la flor
Imatge

6. rosa i verd
Imatge

7. contemplant les flors
Imatge

8. fustes i roses
Imatge

9. gespa i sant feliu
Imatge

10. paraigua, flors i gent
Imatge

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 21 maig 2011 16:13 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 03 des. 2009 21:27
Entrades: 153
Les fotos estan molt be, et felicito. Et faig els meus comentaris, ja saps que m'agraden molt que les fotos tinguen poca informació o que el objecte d'interes rasalti. A mi al menys em passa que quan arribo a casa i reviso les fotos sempre penso que podria haber enquadrat diferents tot i que ja es mass tard.

1- La de l'ampolla fa gracia ja que en reflex s'et pot veure fent la foto i la plaça. Potser amb un polaritzador pordries haver desaparegut.

2- L'aranya es veuen mases coses al darrera que et distreuen. Potser podries haver evitar que sortis la valla o les pissos sobreexposats al fons a la dreta. Un cop de flash per eliminar les ombres i sols de les plantes. La retallaria nomes flors i aranya.

3. M'agrada molt el contrallum sobre el blanc de sant felix.

4. Hauges intentat que destaques mes l'abre respecte el fons. Tres tipus de fons (pared i mur, abres) fa que perdin detall les lineas del abre.

5. El objecte al desenfocat a mes es el mes lluminos. Costa veure la flor a primer pla.

6. Contrast de colors molt aconseguit.

7. Trobo que hi massa gent a l'escena, ni ha tants que no saps a quin mirar. Segurament amb la parrella esquerra guanyaria.

8. M'agrada com han quedat enmarcades les roses.

9. La vas tirar amb polartizador?

10. Interesant

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 21 maig 2011 16:38 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 03 des. 2009 21:27
Entrades: 153
1. Por per creure.
Imatge
DSC_9521c por narcispv, en Flickrç

2 Fotos volant

Imatge
DSC_9623 por narcispv, en Flickr

3. Natura morta

Imatge
DSC_9529 por narcispv, en Flickr

4. Instable
Imatge
DSC_9441c por narcispv, en Flickr

Tot i que esta al reves sembla que els globos fassin que et crequis que la lampara tambe flota com ells? Que en penseu?

4. Seminari
Imatge
Panorama 7 por narcispv, en Flickr
M'acabo de donar que no he retallat el focus.

5. Flors de paper

Imatge
DSC_9424 por narcispv, en Flickr

6. Colonia

Imatge
Panorama 13 por narcispv, en Flickr

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 22 maig 2011 08:54 
Desconnectat
Administradors

Narcís...
respecte les meves fotos:

> 1- La de l'ampolla fa gracia ja que en reflex s'et pot veure fent la
> foto i la plaça. Potser amb un polaritzador pordries haver desaparegut.

aquest tipus de reflexes no es treuen ni amb polaritzador ;)

>2- L'aranya es veuen mases coses al darrera que et distreuen.
>Potser podries haver evitar que sortis la valla o les pissos
>sobreexposats al fons a la dreta. Un cop de flash per eliminar les
>ombres i sols de les plantes. La retallaria nomes flors i aranya.

en tinc de primers plans de l'aranya sola... però volia que també hi sortís la teranyina i no duia l'1.4 a sobre

> 3. M'agrada molt el contrallum sobre el blanc de sant felix.

petita correcció... la catedral ;)

>4. Hauges intentat que destaques mes l'abre respecte el fons.
>Tres tipus de fons (pared i mur, abres) fa que perdin detall les lineas del abre.

aquesta la tinc amb un angle més tancat, més detall...

> 5. El objecte al desenfocat a mes es el mes lluminos. Costa veure la flor a primer pla.

d'acord... hauria d'haver estat més il·luminada

> 6. Contrast de colors molt aconseguit.

> 7. Trobo que hi massa gent a l'escena, ni ha tants que no saps a quin mirar.
>Segurament amb la parrella esquerra guanyaria.

volia posar-hi alguna foto amb gent....

> 8. M'agrada com han quedat enmarcades les roses.

vaig voler fer alguna cosa diferent

> 9. La vas tirar amb polartizador?

no... no el duia

> 10. Interesant

ara les teves:

1. m'agrada la llum, sobretot de dalt... l'ombra de baix li resta a la foto... potser retallant just per sobre l'ombra

2. m'encanta... molt i molt xula i els colors (sobretot a l'esquerra) son molt xulos...

3. m'agrada tot i que per mi a la foto li falta "xispa"... potser és el color potser està un pel sobreexposada...

4. és original, però no m'acava de convèncer... potser és el plà massa obert el to fred... potser retallant una mica de dalt i baix....

4-bis. si optes per fer sortir els elements verticals sencers no els retallis (una mica de dalt i una mica de baix) si els retalles retalla més (per exemple sobre ei dibuix i sota l'altar... just a sobre del molest llum...

5. els colors contrasten bé amb el fons gris, per mi un petit ajust de nivells per donar més vida a les flors de colors... m'agrada.

6. difícil d'exposar.... el resultat és una foto molt convencional, però a més un dels punts d'interès (les flors roses) estan tallades per la reixa i a l'altre costat, les flors grogues també... potser subexposant una mica i jugant amb la llum/ombra més marcada li podia haver aportat un plus a la foto...

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 7 entrades ] 

Totes les hores són UTC + 1 hora

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca: