Narcís...
respecte les meves fotos:
> 1- La de l'ampolla fa gracia ja que en reflex s'et pot veure fent la
> foto i la plaça. Potser amb un polaritzador pordries haver desaparegut.
aquest tipus de reflexes no es treuen ni amb polaritzador

>2- L'aranya es veuen mases coses al darrera que et distreuen.
>Potser podries haver evitar que sortis la valla o les pissos
>sobreexposats al fons a la dreta. Un cop de flash per eliminar les
>ombres i sols de les plantes. La retallaria nomes flors i aranya.
en tinc de primers plans de l'aranya sola... però volia que també hi sortís la teranyina i no duia l'1.4 a sobre
> 3. M'agrada molt el contrallum sobre el blanc de sant felix.
petita correcció... la catedral

>4. Hauges intentat que destaques mes l'abre respecte el fons.
>Tres tipus de fons (pared i mur, abres) fa que perdin detall les lineas del abre.
aquesta la tinc amb un angle més tancat, més detall...
> 5. El objecte al desenfocat a mes es el mes lluminos. Costa veure la flor a primer pla.
d'acord... hauria d'haver estat més il·luminada
> 6. Contrast de colors molt aconseguit.
> 7. Trobo que hi massa gent a l'escena, ni ha tants que no saps a quin mirar.
>Segurament amb la parrella esquerra guanyaria.
volia posar-hi alguna foto amb gent....
> 8. M'agrada com han quedat enmarcades les roses.
vaig voler fer alguna cosa diferent
> 9. La vas tirar amb polartizador?
no... no el duia
> 10. Interesant
ara les teves:
1. m'agrada la llum, sobretot de dalt... l'ombra de baix li resta a la foto... potser retallant just per sobre l'ombra
2. m'encanta... molt i molt xula i els colors (sobretot a l'esquerra) son molt xulos...
3. m'agrada tot i que per mi a la foto li falta "xispa"... potser és el color potser està un pel sobreexposada...
4. és original, però no m'acava de convèncer... potser és el plà massa obert el to fred... potser retallant una mica de dalt i baix....
4-bis. si optes per fer sortir els elements verticals sencers no els retallis (una mica de dalt i una mica de baix) si els retalles retalla més (per exemple sobre ei dibuix i sota l'altar... just a sobre del molest llum...
5. els colors contrasten bé amb el fons gris, per mi un petit ajust de nivells per donar més vida a les flors de colors... m'agrada.
6. difícil d'exposar.... el resultat és una foto molt convencional, però a més un dels punts d'interès (les flors roses) estan tallades per la reixa i a l'altre costat, les flors grogues també... potser subexposant una mica i jugant amb la llum/ombra més marcada li podia haver aportat un plus a la foto...