Bordils Fotografia

El lloc per els amants de la fotografia. Aquest és un espai obert a tothom (podeu ser de bordils o no, i podeu fer els cursos de fotografia o no... tots i sou benvinguts...)... . Registra't i participa en els fòrums... és gratis...

Totes les hores són UTC + 1 hora

Publica un nou tema Respon al tema  [ 4 entrades ] 
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: rumors D700xo D300
EntradaPublicat: 29 oct. 2010 13:10 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 03 des. 2009 21:27
Entrades: 153
Hi ha varis rumors sobre la inminent arribada de la D700x o D800 gener 2011? e inclus rumors sobre preus 3000 euros mes que la D700.? 45 mp?

Que hi haura de cert?

In December 2008 Nikon released the D3x, which is basically a Nikon D3 with a new 24 megapixel sensor. Given that the sensor from the D3 was released into a smaller, prosumer body about 9 months after its launch, it follows that in late summer/fall 2009 Nikon may release what is basically a D700 with a 24 megapixel sensor.

If Nikon sticks to its current naming conventions, then this camera will most likely be called the D700x (Since the D3x is a higher resolution version of the D3, the D40x was the higher resolution version of the D40 etc.). However, there is also a possibility this camera may be called the Nikon D800 instead. Why? Because the D3x is $3,000 more than the D3 for what is basically a new sensor (to be fair, it also has a bigger buffer and newer EXPEED processing). Nikon can't possibly expect the Nikon D700x to be $3,000 more than the D700 (which would make it a $6,000 camera), so they may try to differentiate the camera more from the D700.

Several other features may be included also, Canon has set the standard of adding Video to prosumer DSLR's with the Canon EOS 5D Mark II, to this may make Nikon more inclined to add Video to all future prosumer models.

Below are a list of rumors regarding the Nikon D700x, newest first. Please rate how credible you believe these to be, and feel free to add your own comments/thoughts. If you have any more information, please email us at rumors@dentonimages.com or click Rumors Wanted. We'll continue to add new rumors to this page as we come across them.

CR claims to have information indicating that both Canon and Nikon are aiming for very high megapixel flagship cameras, presumably the D4x and 1Ds Mark IV, near the end of 2011. He goes on to claim they will be somewhere in the 35-45 mp range.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re: rumors D700xo D300
EntradaPublicat: 30 oct. 2010 09:46 
Desconnectat
Administradors

Membre des de: 26 oct. 2009 22:01
Entrades: 682
Ubicació: Bordils
rumors... rumors.... jo no en faria gaire cas... el tema dels megapixels té un problema molt gran... el soroll i la definició... per això moltes càmeres professionals no tenen tants megapíxels com les càmeres "amateur"... però guanyen molt en nitidesa i soroll a iso altes.... aquesta suposada D700x sembla més un nou model (enfocat a un tipus de fotografia més d'estudi per grans ampliacions) que no pas una substitució de la actual D700... de totes maneres els rumors... son només rumors.... per exemple la nova Canon 60D s'ha quedat molt curta amb les previsions que havia llegit en web de rumors.... una cosa és segura... si sempre esperes la millor càmera mai la compraràs... ;)

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 19 feb. 2012 09:35 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 03 des. 2009 21:27
Entrades: 153
Finalment ha arribat una mica mes tard de l'esperat. El preu 3000$ dolar per en canvi en euros 2.800euros ( podeu consultar en amazon alemania) . Es increible com no funciona el canvi euros un euro igual a un dolar??? :o :o. Es sorprenent. Aquest preu esta fora del meu pressupost inicial.

Te 36.5 megapixels pot arribar a fer una foto de 100mb no esta mal.

La podreu trobar a les botigues a finals de març

Tota la informacio que volgue a nikon rumors:
http://nikonrumors.com/

Primera presa de contacte a quesabede:

http://www.quesabesde.com/noticias/niko ... deo,1_8464

Per cert a casanova foto de Barcelona es pot fer un prereserva.

Han fet unes preguntes a uns fotografs si la D4 y nova de EOS-1D canon son massa cares.

http://www.quesabesde.com/noticias/foto ... _d4,1_8490

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 20 feb. 2012 00:51 
Desconnectat
Administradors

Membre des de: 26 oct. 2009 22:01
Entrades: 682
Ubicació: Bordils
Narcís: per linkar un vídeo de yourube has d'utilitzar l'etiqueta [youtube] i posar només el codi del vídeo (codi de lletres i números després del v= o tot el codi en la URL curta)

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 4 entrades ] 

Totes les hores són UTC + 1 hora

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca: