Bordils Fotografia

El lloc per els amants de la fotografia. Aquest és un espai obert a tothom (podeu ser de bordils o no, i podeu fer els cursos de fotografia o no... tots i sou benvinguts...)... . Registra't i participa en els fòrums... és gratis...

Totes les hores són UTC + 1 hora

Publica un nou tema Respon al tema  [ 2 entrades ] 
Autor Missatge
EntradaPublicat: 02 set. 2011 23:09 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 03 des. 2009 21:27
Entrades: 153
Del 27 d'agost al 11 de setembre de 2011. Les exposicions - reportatges o antologies d'un fotògraf - abracen una gran diversitat de temes: guerra, natura, medi ambient, pobles, religions, fets de societat i grans flagells de la nostra època.

http://www.visapourlimage.com/index.do; ... 6B4DCCB207

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 05 set. 2011 20:52 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 03 des. 2009 21:27
Entrades: 153
Aquests dissabte passat vaig anar a veure l'exposicio.

Es fa complicat analitzar les fotos desde un punt de vista de colors, exposicio,..... quan veus la problematica del mon actual i les histories que et narran.
Em va impresionar molt una exposicio sobre "men of children" que anava sobre nens de 12 anys que anaven armats fins a les dents.
Tambe vaig quedar impressionat amb els fotos de la rebelio de libia. Els fotografien com quatre arreplegats que s'han revelat.
Tambe es molt impactant la cada de deseperacio dels rostres de la gent.

Hi ha havia força gent per tot arreu, no podies veure la exposicio a la velocitat que volies, sempre tenia algu que esta mirant alguna foto. Tot aixi no es va fer pessat. Hi havia el mateix nombre de gent que en altres edicions.

Mes que anar a veure fotos es anar a veure com esta el mon... Realment podem esta molt pitjor a la vista de les imatges ....

M'agradat molt tot i aixo que nomes vaig fer una visita d'unes 3 hores. No crec que tingues temps de veure ni la meitat.
Sempre vaig en cotxe i el deixo a la part alta de la ciutat que hi ha muralles amb un carrer, i aixi no haig de pagar parking.

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 2 entrades ] 

Totes les hores són UTC + 1 hora

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca: