Bordils Fotografia

El lloc per els amants de la fotografia. Aquest és un espai obert a tothom (podeu ser de bordils o no, i podeu fer els cursos de fotografia o no... tots i sou benvinguts...)... . Registra't i participa en els fòrums... és gratis...

Totes les hores són UTC + 1 hora

Publica un nou tema Respon al tema  [ 11 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2  Següent
Autor Missatge
EntradaPublicat: 04 ago. 2010 13:29 
Desconnectat
Administradors

Membre des de: 26 oct. 2009 22:01
Entrades: 682
Ubicació: Bordils
Us passo un parell de links per comprar un intervalòmetre per una Canon 7D. Aquest aparell té la funcionalitat manual per disparar la càmera (també en mode Bulb) i pot prendre fotos a intervals regulars.

Imatge

Jo tinc aquest però amb un altre nom
http://cgi.ebay.es/TRUST-Timer-Remote-shutter-for-Canon-1D-5D-7D-50D-40D-/250662381378?cmd=ViewItem&pt=Camera_Camcorder_Remotes&hash=item3a5ca46742

Aquest és copia del de Canon
http://cgi.ebay.es/LCD-Timer-Remote-Shutter-for-Canon-30D-1D-5D-II-7D-R8B9-/330413199478?cmd=ViewItem&pt=Camera_Camcorder_Remotes&hash=item4cee295076

per menys de 20€!

el canon val més de 120€

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 04 ago. 2010 16:08 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 04 nov. 2009 12:31
Entrades: 159
Tu quin agafaries?

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 04 ago. 2010 17:34 
Desconnectat
Administradors

jo ja en vaig agafar un!!!
pel preu agafa'ls tots dos i llença el que no t'agradi ;)
seriosament crec que els dos van bé... en Xevi em va ensenyar el canon i porta una rodeta per fer passar els números... pot ser més pràctic que el cursor... però també va bé, sobretot per les vegades que l'utilitzes...

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 04 ago. 2010 19:55 
Desconnectat
Ja domino el tema

Ja, però em referia a que si les funcions son les mateixes en els dos models, si fan el mateix.

Per cert, cap dels dos diu que funciona amb la 7D, a la descripció vull dir... :?

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 05 ago. 2010 06:09 
Desconnectat
Administradors

si... tots fan el mateix
jo ja el tenia amb la 50D, tots son compatibles amb la 7D

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 05 ago. 2010 13:44 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 19 nov. 2009 22:44
Entrades: 70
La diferència més important segons el meu parer és que un model funciona amb piles AA (falsificació model Nikon) i l'altre amb piles botó (falsificació model Canon).

La meva germana té el model amb piles AA i per a mi te un funcionament més senzill i l'aparell es veu més robust.

Salutacions

Xevi

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 05 ago. 2010 14:08 
Desconnectat
Administradors

si... i penseu que queda SEMPRE obert, no té botó de tancar (com a mínim el meu) hi poso un parell de AA recarregables (ni recordo quen les hi vaig posar i encara aguanta)

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 05 ago. 2010 19:07 
Desconnectat
Ja domino el tema

Que el primer model que ha posant en Bernat va amb piles AAA queda clar, ja que ho especifica a la descripció. Però de l'altre no en diu res... ni es pot veure res a les fotos.

Per altra banda, veig que el segon model te il·luminació a la pantalla, mentre que a l'altre no en diu res. Per mí és interessant que ho tingui, ja que un dels usos principals que li vull donar al trasto és la fotografia notcturna de llarga exposició... El que tens tu, Bernat, té il·luminació?

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 05 ago. 2010 19:12 
Desconnectat
Administradors

ToniVC ha escrit:
Que el primer model que ha posant en Bernat va amb piles AAA queda clar, ja que ho especifica a la descripció. Però de l'altre no en diu res... ni es pot veure res a les fotos.

Per altra banda, veig que el segon model te il·luminació a la pantalla, mentre que a l'altre no en diu res. Per mí és interessant que ho tingui, ja que un dels usos principals que li vull donar al trasto és la fotografia notcturna de llarga exposició... El que tens tu, Bernat, té il·luminació?

el meu si te il·luminació a la pantalla... fixa't el el botó de l'esquerra a sobre hi ha una bombeta. el segon funciona amb una pila botó: Power supply One lithium CR2032(3V) button battery (amb firefox no funciona però amb ie cal fer clic a la pestanya specification) jo només per això ja no li compraria ;)

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 06 ago. 2010 14:07 
Desconnectat
Acabo d'arribar

Membre des de: 15 jul. 2010 13:37
Entrades: 18
Ubicació: Flaçà
m'he pillat aquest, sense fils, per 70$ (una 40€)
http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:IT

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 11 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2  Següent

Totes les hores són UTC + 1 hora

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
POWERED_BY