Bordils Fotografia

El lloc per els amants de la fotografia. Aquest és un espai obert a tothom (podeu ser de bordils o no, i podeu fer els cursos de fotografia o no... tots i sou benvinguts...)... . Registra't i participa en els fòrums... és gratis...

Totes les hores són UTC + 1 hora

Publica un nou tema Respon al tema  [ 2 entrades ] 
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: Canviar D40 x o objectiu??
EntradaPublicat: 21 nov. 2010 13:53 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 03 des. 2009 21:27
Entrades: 153
Tinc una camera DX40 desde 2007, m’ha donat bons resultat però no acaba d’estar masa content amb els resultats d'enfoc. A mes quan entrava en un pavello a 3200 ISo, la foto tenia molt soroll.

Com que he tingut al sort de disposar uns euros adicionals , s'ha obert la porta a resoldre el problema. Però a alhora m'ha creat que us puc prometre que encara mes difícil ? Com invertir els calers per tenir el millors resultats ???. Es fa molt dificil gastar diners per coses que realment no necessites. Per sort estem a costumats, i per tant s’ens fa mes fàcil pagar la factura del cotxe, la llum, les extraescolars del nens….

De totes maneres com que el que volia era poder fer fotos al pavello. Vaig arribar a la conclusio que necesitava un objectiu 2.8 per poder fer fotos a 800 ISO i 1/80 amb una qualitat aceptable. Per tant canviar podia o be canviar l'objectiu o be la camera. .

Com que el pressupost es limitat i no tenia suficient per comprar, lents 2.8, cameres full frame, canviar ordinador, s’em van plantejar les seguents opcions. :

-Camera D700. Full frame. Aquesta opcio era atractiva però tenia els seguents inconvenients.
• Necessito comprar un ordenador mes potent, el ordenador que disposo actualment no empermet trevallar amb fotos format raw (11MG) em va molt i molt lent.
• Continuar amb les lents de sempre durant 1-2 anys.
• Sembla que esta a punt de surtir una nova D700 amb video.

Camera D300s.
Aquesta camera sembla que esta per sota de la D7000?. Us adjunto articles
“¿En qué lugar queda ahora la D300s con una D7000 pisándole los talones o, sencillamente, adelantándola sin pudor? ¿Planea Nikon finiquitar esa parte de su catálogo y convertir esta D7000 en su punta de lanza dentro de su gama DX? ¿Implicará eso la llegada de nuevos modelos de formato completo que jueguen el papel desempeñado hasta ahora por la D300s? “
http://www.quesabesde.com/noticias/niko ... deo,1_6766
Nikon D7000, D300, D3 (D700) and Canon 5D Mark II High ISO Comparison
http://www.kenrockwell.com/tech/compari ... /index.htm

• Aquesta opcio m’obliga a continuar amb les lents actuals.

Canviar la lent. En principi sembla la mes arriscada. Desde un punt de vista de cost es similiar a les altres opcions. Però aquí s’obre un altre dilema 18-55 o 24-70, 70-200. Per tal de arribar de triar el objectiu amb vaig calçar a la camera un objectiu analogic de nikon 28-80 durnat uns dies. Vaig arribar a la conclusio que no anava be, ja que la majoria de fotos que faig actualment no les podria fer. Era un decisio encertada nomes per fer fotos al pavello. Necesitava un 2.8 el preu es molt elevat (2100euros)
• Respecte el 18-55 o 24-70(que en el meu cas seria 36-105) em va anar molt ver fer un review amb el Faststones per veure a quina distancia focal tirarava les fotos. Mes de 90% de les fotos les tiro amb una distancia focal de mes de 36. Per tant en aquest moment la decisio ja estava pressa.
•Amb aquesta decisio no em calia cambiar el PC.
•La optica en principi salvo accident, m’ha de durar mes anys que el cicle de vida d’una camera (2-3 anys)

Al final vaig pendre la decisio de canviar al lent i estic molt content. Ja us fare alguna comparativa algun dia.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re: Canviar D40 x o objectiu??
EntradaPublicat: 22 nov. 2010 10:19 
Desconnectat
Administradors

Membre des de: 26 oct. 2009 22:01
Entrades: 682
Ubicació: Bordils
Sense tenir en compte el pressupost: la D700 o la seva substituta (quan arribi ) amb vídeo és una càmera "per tota la vida" depenent de lo capritxós que siguis o del que avanci la tecnologia....

Respecte la D300s i la D7000... o bé nikon ha canviat la sèrie de numeració i la D7000 substitueix la D300s (que no crec ja que hi ha força diferència de preu)... o bé nikon vol diferenciar les càmeres DX professionals i "amateurs" tot i que les especificacions de la D7000 son realment impressionants... o bé la propera D300 serà en format FX???

en el teu cas tot depèn només del pressupost ja que amb qualsevol d'aquestes càmeres la diferència amb la que tens és ABISMAL!!!

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 2 entrades ] 

Totes les hores són UTC + 1 hora

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca: