Bordils Fotografia

El lloc per els amants de la fotografia. Aquest és un espai obert a tothom (podeu ser de bordils o no, i podeu fer els cursos de fotografia o no... tots i sou benvinguts...)... . Registra't i participa en els fòrums... és gratis...

Totes les hores són UTC + 1 hora

Publica un nou tema Respon al tema  [ 3 entrades ] 
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: 18è Concurs Fotogràfic del Gironès
EntradaPublicat: 10 set. 2010 14:56 
Desconnectat
Ja domino el tema

Membre des de: 19 nov. 2009 22:44
Entrades: 70
El Consell Comarcal del Gironès, l'Agrupació Fotogràfica de Salt i Zoom, Amics de la Fotografia de la Vall de Llémena; presentem la 18a edició del Concurs Fotogràfix del Gironès, el qual, per setè any consecutiu, s'organitza en format de ral.li. L'objectiu segueix sent crear un punt de trbada obert i participatiu per a les entitats i les persones afeccionades a la fotografia.

PARTICIPANTS: Tots els aficionats a la fotografia.
CONCENTRACIÓ: Dissabte 25 de setembre, de 18 a 19 hores, a la seu del Consell Comarcal del Gironès, carrer Riera de Mus,1 A, de Girona.
TEMES: Hi ha quatre temes obligatoris fixats per l'organització. Els temes es donaran a conèixer el mateix 25 de setembre, de 18 a 19 hores, al lloc de concentració.
FORMAT DIGITAL: Les persones participants hauran de portar la targeta de la càmera digital lliure d'imatges, i se'ls indicarà el nombre de fotografies que hauran de presentar en finalitzar el concurs.
TERMINI DE RECOLLIDA DELS TEMES: Hi haurà temps des de les 18 hores fins a les 19 hores per recollir els temes en el lloc de concentració. A partir d'aquesta hora es tancaran les portes del recinte.
LLIURAMENT DE FOTOGRAFIES: Caldrà lliurar la targeta de la àmera amb les fotografies ja seleccionades al lloc i a l'hora que s'indicarà.
INSCRIPCIÓ: La inscripció és de 5 euros. Es farà efectiva el mateix dia del ral.li. Es poden fer inscripcions anticipades a partir del dia 13 de setembre al Consell Comarcal del Gironès, tel. 972 21 32 62 o a/e: fotografia@girones.cat Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la .
El termini per fer les incripcions anticipades acaba el dia 24 de setembre a les2 del migdia. Ateses les característiques del concurs, les places son limitades.
JURAT: Estarà format per tres persones de reconeguda experiència fotogràfica i comptarà amb la col.laboració de la Federació Catalana de Fotografia.
El veredicte del jurat serà públic. La data i l'hora es comunicaran el dia del concurs.
PREMIS: Hi haurà un premi d'honor a la millor col.lecció de 4 fotografies, una per cada tema. La resta de premis es donaran per obra individual.

PREMI D'HONOR : 700 euros
PRIMER PREMI Tema A : 300 euros
PRIMER PREMI Tema B: 300 euros
PRIMER PREMI Tema C: 300 euros
PRIMER PREMI Tema D: 300 euros

Cada participant només pot optar a un dels premis.

LLIURAMENT DEL PREMIS: Tindrà lloc el 21 d'octubre de 2010, a partir de les 8 del vespre, a la seu del Consell Comarcal.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 10 set. 2010 20:15 
Desconnectat
Administradors

Membre des de: 26 oct. 2009 22:01
Entrades: 682
Ubicació: Bordils
que guai... una nocturna... ;)
aquest any si que serà guai... de nit...

Torna a l’inici

EntradaPublicat: 22 oct. 2010 09:23 
Desconnectat
Administradors

Membre des de: 26 oct. 2009 22:01
Entrades: 682
Ubicació: Bordils
resultats:
Xevi 3
Imatge

Litus 1
Bernat 1
Imatge

o sigui que van penjar 3 fotos a en Xevi (Sino), una a en Litus i una a mi... que ja és molt ja que en penjen molt poques... beneficis 0€... ;)

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 3 entrades ] 

Totes les hores són UTC + 1 hora

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca: